vrijdag 2 februari 2018

Spirulina

Over het verstrekken van Spirulinapoeder aan de kwekers krijg ik erg veel positieve reacties.

Altijd leuk om te horen dat melkers daar enthousiast over zijn en de gevolgen zelf ervaren, ook bij de wat oudere kwekers.

Mijn drive is echter niet om te proberen iemand van het nut van het gebruik van deze alg overtuigen.

Ik vertel en schrijf alleen mijn eigen mening en ervaringen en als iemand daar iets mee wil doen, prima. Als ze het er niet mee eens zijn ook prima. Hoeven ze mij ook niet te melden. Niks moet, alles mag... 

Vandaag een leuke reactie en foto van Aalt uit Oldebroek:

Hoi Henk, de Spirulina heeft zijn werk gedaan! Alle koppels hebben 2 jongen en de eieren van de laatste koppels die nog moeten uitkomen ook allemaal bevrucht. Onvoorstelbaar. Bij mij nog nooit vertoond….!”