woensdag 8 februari 2017

2017

Vorige week met behulp van sportvriend Hoekstra in de bestaande hokken nieuwe broedhokken geïnstalleerd voor mijn kweekduiven. Goede kwaliteit van Hermes met lopende mestband onder de vakken. Makkelijk en hygiënisch. Helaas heb ik door werkzaamheden mbt het sportvissen nog steeds niet kunnen koppelen. Had het al een paar keer uitgesteld en uiteindelijk gepland voor 1 februari. Ook nu kwam er weer iets onverwachts tussendoor en werd op die datum mijn komst verwacht op een sportvisbeurs in Osaka Japan.


 Met ingang van volgend jaar krijg ik wel meer tijd voor mijn duiven omdat ik dan meer in een adviserende rol op de achtergrond wil en ga werken. Hopelijk kan ik nog wel wat jongen kweken voor de beide éénhoksraces in Algarve. Naar de andere races waar ik graag aan mee deed zoals Belgian Masters, AS Golden race in Griekenland en Krakus in  Polen gaan dit jaar geen duiven van mij. Volgend jaar hoop ik er weer volop aan mee te kunnen doen met de nazaten van een fijne ploeg kweekduiven….