maandag 7 november 2016

Golden Ten


 
Weer terug van 2 mooie dagen op de Golden Ten in Asten. Altijd weer leuk om bekenden te zien en te spreken en natuurlijk om de duiven te bekijken van de vedettes die verkocht worden. De duiven brachten een recordbedrag op en de felicitaties voor Jan en Rik Hermans en zijn team zijn zeker op zijn plaats. Die plukken nu de vruchten van jaren lang beschaafd zakendoen.
 

Ik heb niet alle duiven bekeken omdat sommige hokken mij niet zo kunnen boeien, maar er zaten zoals ieder jaar weer een paar echte pareltjes bij die er, in mijn ogen althans, boven uit staken. Mooiste vond ik o.a. dochter ome Sjaak van Jan Hooymans, dochter Propere van Rik Hermans, zuster Anouk van Luc Sioen en zus Fiona van Danny van Dijck. Verder vielen me de duiven van Rik Cools in positieve zin op en zag ik van Dirk Leekens 2 erg fijne Ooievaar duivinnetjes. Zoals gezegd veel mensen gezien en gesproken en daar kom ik later nog op terug. Meer info: http://www.deduif.be/nl/nieuws/golden-ten-verslag-5-6-november