maandag 24 oktober 2016

Kassel


Leuke beurs, veel volk

Afgelopen weekend naar de duivenbeurs in Kassel geweest. Hartstikke leuke beurs en ik heb daar genoten van alles wat de duivensport te bieden heeft. Veel volk, waaronder veel bekenden gezien en gesproken. Wat aankopen gedaan op het gebied van hokinrichting. Voordeel is dat je daar mooi kunt vergelijken en de aanbieder kunt zien en spreken.

We zaten in Duitsland dus moest er ook zwaar getafeld worden

Hetzelfde geldt voor de aanbieders van de vele One Loft Races die daar hun stands hadden. Voordat ik er aan mee doe wil ik de koppen van de lui zien die het organiseren....Net zoals bij de duiven die ik wil aanschaffen... Een paar leuke races ontdekt om eens te bekijken om daar eventueel aan mee te doen. En als kers op de taart mijn Beauty 007 opgehaald bij de stand van de AS Golden race. Superblij mee dat hij weer terug op het hok is.
 

Beauty 007 weer op het hok terug na het complete programma van de AS Golden OLRace  te hebben afgewerkt. Hij liet me niet in de steek met een 1e, 8e, 25e, en 36e prijs